شیرآلات سیتکو مدل 150|قیمت جدیدشیرالات اهرمی سیتکو

برترین تولید کنندگان در دنیا همیشه با شعار کیفیت محصولات خود را ارائه می دهند. همان گونه که می دانید شیرآلات در تاسیسات نقش به سزایی را از نظر زیبایی و کارایی

برعهده دارند، این محصولات توسط برندهای مختلفی تولید گردیده اند اما شما باید در میان آن ها برندی را انتخاب نمایید که در زمینه ی تولیدات نسبت به سایر رقبا زبان زد باشد.

با کمی تحقیقات و پرس و جو مطمئنا به این نتیجه می رسید که سیتکو از جمله شرکت هایی است که یا خیال راحت می توانید محصولات خود را تهیه نماید چرا که با داشتن 14

سال سابقه در تولید شیبرآلات و استفاده از تجارب مختلف در کنار علم تولید با کمک کارشناساتن زبده با کیفیت ترین ها را تولید نموده است.

تاسیسات امینکو

شما تصور کنید که استفاده از تجربه و در کنارش علم و دانش تولید می تواند چه کمک به سزایی به هرچه بهترشدن کیفیت شیرآلات سیتکو کند.

از بهترین مدل های فروش این مجموعه شیرآلات سیتکو مدل 150 می باشد که شامل ست کامل شیر روشویی، شیر ظرفشویی، شیر حمام و شیر توالت می باشد.

تمامی محصولات ذکر شده از آلیاژ برنج تولید شده اند که با رنگ نیکل- کروم پوشش داده شده اند و به صورت براق هستند، باید گفت که نوع علم روشویی، ثابت است و دارای پایه

کوتاه می باشد همچنین شیر ظرفشویی به شکل متحرک طراحی گردیده است و شیر حمام دستگیره اش در سمت وسط قرار گرفته است.

شیرآلات سیتکو مدل 150

خواص برنج در تولید شیرآلات:

  1. مستحکم در برابر فشار و ضربه.
  2. قدرت چکش خواری بالا.
  3. داشتن خاصیت ضد میکروبی که به سلامت آب آسبیبی نمی رساند.
  4. مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و سایش.
  5. قابل استفاده برای مناطق سرد و گرم.

شرکت سیتکو تمامی شیرآلات خود را مطابق با استاندارد های ملی تولید می نماید به همین دلیل از برترین کیفیت برخورد دار هستند.

قیمت شیرآلات سیتکو مدل :

امروزه با توجه به تغییر نرخ ارز قیمت تمامی محصولات به صورت افزایشی می باشد که شیرآلات هم جز این دسته می باشند اما شرکت سیتکو به منظور کسب رضایت خرید داران

قیمت بسیار مناسبی را برای شیرآلات خود در کنار کیفیت بالا در نظر گرفته است.

شما عزیزان برای مشاهده ی قیمت ها می توانید به سایت مجموعه سیتکو مراجعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.