شیلنگ پکیجی سیتکو|شیلنگ دوسرمهره سیتکو سال 1403

مشخصات شیلنگ پکیجی سیتکو

یکی از تاسیسات مهم در هر ساختمانی پکیج می باشد که برای نصب آن باید از با کیفیتترین لوازم استفاده شود.

شیلنگ پکیجی از ملزومات مهمی است که وظیفه اش انتقال سیال از یک سمت به سمت دیگری است پس هنگام خرید باید به کیفیت برتر آن توجه ویژه ای شود، این محصول در سایزها و انواع مختلف توسط شرکتهای داخلی تولید می گردد که از میان آنها سیتکو به نامی معتبر شناخته می شود.

مجموعه سیتکو توسط مدیرانی مسولیت پذیر اداره می شود که با تلاشهای بی وقفه سعی نموده اند در جهت ارتقا بخشیدن به تولیدات خود بهترین موارد از جمله استخدام نیروهای کار متبحر و کاربلد و استفاده از دستگاه های نوین و تجهیزات پیشرفته را برای شرکت انتخاب نمایند.

سیتکو با سابقه طولانی در تولید امروز مفتخر است که توانسته رضایت حداکثری مخاطبین خود را جذب نماید و به فروش بالایی در بازار شیرآلات برسد.

محصولات سیتکو در چین و ایران با بالاترین سطح کیفیت از نظر مواد اولیه در حال تولید هستند به طوری که می توان با قاطعیت گفت مشابه و هم سطح نمونه های وارداتی می باشند.

شیلنگ پکیجی سیتکو نیز به خاطر حساسیت بالا در کاراییش با بهترین روشها طراحی و تولید می گردد تا بتواند ساالیان متمادی بدون هیچگونه آسیبی عملکرد خود را به خوبی انجام دهد چرا که آسیب دیدن شیلنگ پکیجی می تواند خسارات زیادی را به عمل آورد.

این محصول از یک لایه پلاستیک محکم و ضعیف تشکیل شده است و لایه دوم که به عنوان محافظ از شیلنگ استفاده می شود از جنس آلومینیوم و یا استیل است.

انواع شیلنگ پکیجی سیتکو

  • یک سر مهره

در توالت و زیر روشویی کاربرد دارد که وظیفه اش متصل کردن اب لوله منازل به شیرآلات است.

  • دو سر مهره

به آبگرمکنها، پکیجهای دیواری، انواع شوفاژ و کلیه تاسیسات یک ساختمان وصل می شوند تا آب لوله کشی را به آنها انتقال دهند.

شیلنگ های پکیجی سیتکو مطابق با استانداردهای ملی تولید می گردند که از خواص بالایی ازجمله: انعطاف پذیری بالا، تحمل شرایط مختلف و دوام بالا برخورددار هستند.

 

شیلنگ پکیجی سیتکو
شیلنگ پکیجی سیتکو

 

فروش شیلنگ پکیجی سیتکو

سیتکو فروش محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین برقرار کرده است، برای خرید حضوری می توانید به نمایندگی های سیتکو مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین مجموعه اقدام نماید.

مشاهده قیمتها در سایت رسمی مجموعه سیتکو امکان پذیر است.

تاسیسات امینکو-بازار شیرآلات اتصالات-قیمت به روز

از نکاتی مهمی که به مشتریان در زمینه خرید هر نوع محصول کمک می کند اطلاع از قیمت و سایر مشخصات کالای مورد نظر است. در این صورت هر فرد می تواند به راحتی کالاهای مختلف و کالاهای مشابه از

برندهای متفاوت را به دقت با هم مقایسه کند و بهترین انتخاب را انجام دهد.

در شرایطی که مشخصات کالاهای در حال فروش کامل نباشد، ممکن است افراد در انتخاب محصول مناسب خود و خرید آن با مشکلاتی مواجه شوند و در نهایت محصولی که تهیه کرده اند به طور کامل انتظاراتشان

را برآورده نسازد.

در همین تاسیسات امینکو به منظور ایجاد شفافیت در زمینه ی قیمت ها، شرایط تخفیفات، ارائه ی اطلاعات کافی و احترام به خریدار گرامی اقدام به ایجاد استارت آپی جدید در عرصه شیرآلات خانگی و صنعتی

نموده و به این شکل فصلی نو در زمینه ی ارائه لیست قیمت، کمترین قیمت و نمایندگی فروش محصولاتی چون شیر گازی سارا، شیر گازی عالی، نوار تفلون آسیا، نوار تفلون دنا، شیرآلات کیزایران، شیر گازی

استارکو، شیرآلات رهانه، انواع شیرآلات سیتکو، شیر گازی سوگاتی، شیر گازی بوگاتی، شیرآلات سیم ایتالیا، شیرآلات کشویی سامین و شیرآلات رفیع آغاز کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.