نوار تفلون دنا زرد خرید نوار تفلون دنا زرد|قیمت نوارتفلون

نوار تفلون دنا زرد

نوار تفلون به منظور جلوگیری از نشتی و ایجاد آب بندی در لوله کشی به کار برده می شود به طوری که یکی از لوازم ضروری در لوله کشی به حساب می آید .

نوار تفلون را در محل اتصال دو لوله به کار می بریم تا مستحکم شوند و ایمنی لازم ایجاد شود ، در اتصالات دنده ای نوار تفلون بیشترین کابرد را دارد .

شرکت دنا با تولید نوار تفلون در رنگ های مختلف به عنوان یکی از برند های معتبر شناخته می شود . نوار تفلون دنا زرد ساخت کشور ایران می باشد و از تولیدات شیمی تفلون دنا محسوب می شود .

یکی از تولیدات شرکت دنا نوار تفلون دنا زرد می باشد که در جاهای مختلفی به کار برده می شود .

مشخصات نوار تفلون دنا زرد :

1 . دارای ضخامت 75% میای متر می باشد .

2 . به پهتنای 12 میلی متر اشت .

3 . نوار تفلون دنا زرد 10 متر طول دارد .

نوار تفلون دنا زرد در اتصالات رزوه ای یا دنده ای بسیار پر کاربرد می بیشد چرا که دور تا دور اتصال پیچیده و  فضاهای خالی بین دو اتصال را پر می کند و از نشتی جلوگیری نموده و آب بندی کاملی را انجام می دهد .

هنگام پیچیدن نوار تفلون دنا زرد باید توجه کنیم که نوار را 5 الی 6 بار به دور لوله بپیچانیم تا هم استحکام لوله بالا رود و هم امنیت لازم ایجاد گردد .

نوار تفلون دنا زرد ظاهری ساده دارد اما بخاطر حساسیت کاری باید با بهترین مواد اولیه تهیه شود ، نوار تفلون دنا زرد با بهترین تکنولوژی های روز دنبا و ماشین آلات مجهز توسط مهندسین متخصص و مجرب طراحی و تولید می شود .

جنس نوار تفلون دنا زرد از تترافلوئورواتیلن می باشد که بسیار نرم می باشد که در زبان انگلیسی نوار تفلون با نام PTFE شناخته می شود .

نوار تفلون دنا زرد

مزایای نوار تفلون دنا زرد به شرح زیر می باشد :

قابلیت تحمل دما های مختلف بین 190- تا 370+ درجه سانتی گراد را دارد ، در برابر اسید ها و بازها مقاوم می باشد ، عایق حرارتی بسیار خوبی می باشد و غیر قابل اشتعال است ، در مقابل جذب آب مقاومت دارد ، نرم و انعطاف پذیر است ، در برابر سایش مقاوم است و در برابر کش آمدن مقاوم می باشد .

نوار تفلون دنا زرد مطابق با استاندارد های ملی با کیفیت بالا تولید می شود ، به همین دلیل به کشور های همسایه نیز صادر می گردد .

موارد استفاده نوار تفلون دنا زرد :

مخازن ، پمپ ها ، لوله کشی ساختمان ، تاسیسات گرمایشی  ، لوله کشی گاز و … کاربرد دارد .

بیشترین مصرف نوار تفلون دنا زرد در لوله کشی گاز می باشد .

نوار تفلون دنا زرد را باید در هنگام پیچیدن به دور اتصال لوله در جهت عکس سفت شدن بپیچانیم تا هنگام سفت کردن لوله نوار تفلون دنا زرد باز نشود .

استفاده از نوار تفلون دنا زرد نیاز به مهارت دارد چرا که اگر کم نوار تفلون دنا زرد را به دور لوله بپیچانیم احتمال نشتی وجود دارد و اگر زیاد از نوار تفلون دنا زرد به دور لوله استفاده کنیم ممکن است اتصال به خوبی محکم نشود و آسیب به لوله وارد شود .

شرکت دنا ، نوار تفلون دنا زرد را طبق استاندارد ملی تولی تولید کرده و به بازار عرضه می کند ، شما می توانید نوار تفلون دنا زرد را از نمایندگی های دنا در شهر خود با قیمت مناسب تهیه نمایید .

تاسیسات امینکو-بازار شیرآلات اتصالات-قیمت به روز

از نکاتی مهمی که به مشتریان در زمینه خرید هر نوع محصول کمک می کند اطلاع از قیمت و سایر مشخصات کالای مورد نظر است. در این صورت هر فرد می تواند به راحتی کالاهای مختلف و کالاهای مشابه از

برندهای متفاوت را به دقت با هم مقایسه کند و بهترین انتخاب را انجام دهد.

در شرایطی که مشخصات کالاهای در حال فروش کامل نباشد، ممکن است افراد در انتخاب محصول مناسب خود و خرید آن با مشکلاتی مواجه شوند و در نهایت محصولی که تهیه کرده اند به طور کامل انتظاراتشان

را برآورده نسازد.

در همین تاسیسات امینکو به منظور ایجاد شفافیت در زمینه ی قیمت ها، شرایط تخفیفات، ارائه ی اطلاعات کافی و احترام به خریدار گرامی اقدام به ایجاد استارت آپی جدید در عرصه شیرآلات خانگی و صنعتی

نموده و به این شکل فصلی نو در زمینه ی ارائه لیست قیمت، کمترین قیمت و نمایندگی فروش محصولاتی چون شیر گازی سارا، شیر گازی عالی، نوار تفلون آسیا، نوار تفلون دنا، شیرآلات کیزایران، شیر گازی

استارکو، شیرآلات رهانه، انواع شیرآلات سیتکو، شیر گازی سوگاتی، شیر گازی بوگاتی، شیرآلات سیم ایتالیا، شیرآلات کشویی سامین و شیرآلات رفیع آغاز کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.