نوار تفلون دنا قرمز قیمت نوار تفلون دنا قرمز

نوار تفلون دنا قرمز

از تولید کنندگان برتر و معتبر در سال های گذشته تا به امروز می توان شرکت دنا را نام برد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا با هدف تولید محصولات با کیفیت در زمینه نوار تفلون  نیاز بازار  را برطرف نموده است .

تولید انواع رنگ های نوار تفلون با توجه به کیفیت و کارایی متفاوتشان از نمونه ایده های برتر شرکت دنا می باشد .

همان طور که گفتیم شرکت دنا نوار تفلون را در رنگ های مختلفی که به شرح زیر می باشند تولید می نماید :

نوار تفلون دنا آبی ، نوار تفلون دنا سبز ، نوار تفلون دنا قرمز ، نوار تفلون دنا خاکستری ، نوار تفلون دنا زرد ، نوار تفلون دنا سبز ، نوار تفلون دنا بنفش ، نوار تفلون دنا صورتی ، نوار تفلون دنا قهوه ای .

که ما در این مقاله به ویژگی ها نوار تفلون دنا قرمز می پردازیم .

عملکرد نوار تفلون دنا قرمز چگونه است ؟

برای آب بندی اتصالات در لوله کشی سیالات استفاده از نوار تفلون دنا قرمز جزء ملزومات ضروری لوله کشی محسوب می شود ، به علت این که اتصالات ممکن است دچار نشتی شوند و خطراتی را ایجاد کنند حتما باید قبل از نصب توسط نوار تفلون دنا قرمز آب بندی شوند .

آب بندی توسط نوار تفلون دنا قرمز فقط مختص به لوله کشی آب نمی باشد در لوله کشی گاز نیز نوار تفلون دنا قرمز جز اساسی ترین لوازم این کار محسوب می شود ، پس با آب بندی اتصالات گاز ایمنی ایجاد شده و جلوی خطرات ناشی از نشتی کاز نیز گرفته می شود .

در اتصالات گالوانیزه و پلیمیری  و فلزی نوار تفلون دنا قرمز کارایی دارد ، در اتصالات دنده ای و رزوه ای که بعد از اتصال دارای خلا های زیادی هستند با استفاده از نوار تفلون دنا قرمز تمام فضاهای خالی را پر کرده و آب بندی صورت می گیرد .

نوار تفلون دنا قرمز
نوارتفلون قرمزدنا

آنالیز نوارتفلون دنا قرمز :

نوار تفلون دنا قرمز از پور سفید رنگی به پلی تترافلوئوراتیلن  ( P.T.F.E ) با قرمول [nCF2  ] – [CF2  ] تشکیل شده است که از مرغوب ترین مواد و با بهترین فرمول تولید می شود ، ضخامت نوار تفلون دنا قرمز 75% میلی متر و  پهنای 12 میلی متری و طول 10 متر را دارا می باشد .

ویژ گی های نوار تفلون دنا قرمز :

. در برابر اسید ها و باز ها مقاوم است .

. مقاوم در برابر جذب آب می باشد .

. نوار تفلون دنا قرمز غیراشتعال می باشد و در برابر روغن ، نفت ، گاز ، بخار، مقاوم می باشد  .

. به عنوان عایق حرارتی عملکرد بسیار خوبی دارد .

. نرم و انعطاف پذیر است و در صورت کش آمدن ساییده و تکه تکه نمی شود .

. نوار تفلون دنا قرمز ضریب اصطکاک پایینی دارد و می تواند دردمای 190- تا 370+ درجه  دوام بیاورد .

در دمای 400 درجه نوار تفلون دنا قرمز از خود گاز های سمی متصاعد می نماید که برای آب آشامیدن و پوست خطرناک هستن و می توان گفت این موضوع از معایبب نوار تفلون دنا قرمز به شمار می آید .

نوار تفلون دنا قرمز در سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، در خطوط انتقال سیالات ، در لوله کشی آب و گاز ، در پمپ ها و موتور خانه ، در تاسیسات ساختمانی و صنعتی ، در کلیه اتصالات فلزی ، پلمیری ، گالوانیزه ای و … کاربرد دارد .

با انتخاب نوار تفلون دنا قرمز می توانید خرید مطمئنی را از نظر کیفیت ، ماندگاری و قیمت برای خود انجام دهید .

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.