نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا

نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا

نوار تفلون از گذشته تا کنون در لوله کشی کاربرد مهمی دارد و یکی از از ملزومات اساسی در لوله کشی به شمار می آید ، اکثراّ نوار تفلون را به اشتباه نوار آب بندی می گویند اما باید بدانیم نوار تفلون وظیفه اش آب بندی اتصالات می باشد و از نشتی ها احتمالی جلوگیری می کند و هم چنین ایمنی لازمه را به وجود می آورد .

نوار تفلون امروزه با توجه به نیاز کاربر در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید می شود که کارایی این نوار ها با هم متفاوت هساتد .

شرکت دنا یکی از تولید کننده های معتبر در سطح کشور می باشد که نوار تفلون را در رنگ و اندازه های مختلف تولید می نماید .

یکی از تولیدات شرکت دنا نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا می باشد که در لوله کشی کاربرد فراوانی دارد .

نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا برای لوله هایی که دارای ابعاد بزرگ می باشند به کار برده می شود و می توانند ایمنی بالایی را ایجاد کنند .

مزایای نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا :

بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد ، در مقابل اسید ها و باز ها مقاومت خوبی دارد ، آب را جذب خود نمی کند و حالت چسبندگی ندارد ، در برابر ساسیش مقاوم می باشد ، در برابر بخار مقاومت دارد ، در تماس با روغن و گاز استحکام خوبی از خود نشان می دهد .

مهم ترین خصوصیات نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا  :

این نوع نوار تفلون دارای ساختار شیمیایی می باشد به همین دلیل از رخنه رسوب به درون لوله و محل اتصال جلوگیری کرده و در روان ساختن اتصال کمک چشم گیری می نماید ، به همین دلیل در سلامت نگه داشتن باقی قطعات موثر بوده و کیفیت عملکرده هریک از اجزا ء را بالا می برد .

هنگام بستن نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا در محل اتصاال ، باید توجه کنید که نوار تفلون را 5 الی 6 بار به دور اتصال بپچید تا از نشتی جلوگیری نماید و بتواند آب بندی را به خوبی انجام دهد .

موارد استفاده نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا :

1 . قابل استفاده برای فلز می باشد .

2 . برای لوله کشی گاز به کار می رود .

3 . در تاسیسات ساختمانی  و خطوط انتقال آب و سایر سیالات مورد استفاده قرار می گیرد .

4 . به عنوان درزگیر به کار برده می شود .

5 . در صنایع مختلف کارایی دارد .

6 . در پمپ ها ، موتور خانه ها ، مخازن آب کاربرد دارد .

7 . در اتصالات پکیج و رادیاتور به کار برده می شود .

در محل  اتصالات دنده ای یا رزوه ای ، وقتی دو لوله به هم وصل می گردند فضاهای خالی ایجاد می شود این خلا ها باید توسط نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا پر شوند ، در این صورت نوار تفلون را دور تا دور اتصال پیچیده و سپس اتصال را می بندیم ، با این روش هم آب بندی لازم را ایجاد کرده اید و هم ایمنی بالایی را به وجود آورده اید و این که اتصال لوله را محکم کرده اید .

نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی با ماشین آلات پیشرفته توسط شرکت دنا تولید می شود ، این مدل نوار تفلون از کیفیت و مقاومت بالایی بر خورد دار است که می توانید در صورت نیاز با انتخاب این برند معتیر خرید مطمئنی را انجام دهید .

شرکت دنا نوار تفلون پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19 دنا با تضمین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار خرید داران گرامی قرار می دهد .

تاسیسات امینکو-بازار شیرآلات اتصالات-قیمت به روز

از نکاتی مهمی که به مشتریان در زمینه خرید هر نوع محصول کمک می کند اطلاع از قیمت و سایر مشخصات کالای مورد نظر است. در این صورت هر فرد می تواند به راحتی کالاهای مختلف و کالاهای مشابه از

برندهای متفاوت را به دقت با هم مقایسه کند و بهترین انتخاب را انجام دهد.

در شرایطی که مشخصات کالاهای در حال فروش کامل نباشد، ممکن است افراد در انتخاب محصول مناسب خود و خرید آن با مشکلاتی مواجه شوند و در نهایت محصولی که تهیه کرده اند به طور کامل انتظاراتشان

را برآورده نسازد.

در همین تاسیسات امینکو به منظور ایجاد شفافیت در زمینه ی قیمت ها، شرایط تخفیفات، ارائه ی اطلاعات کافی و احترام به خریدار گرامی اقدام به ایجاد استارت آپی جدید در عرصه شیرآلات خانگی و صنعتی

نموده و به این شکل فصلی نو در زمینه ی ارائه لیست قیمت، کمترین قیمت و نمایندگی فروش محصولاتی چون شیر گازی سارا، شیر گازی عالی، نوار تفلون آسیا، نوار تفلون دنا، شیرآلات کیزایران، شیر گازی

استارکو، شیرآلات رهانه، انواع شیرآلات سیتکو، شیر گازی سوگاتی، شیر گازی بوگاتی، شیرآلات سیم ایتالیا، شیرآلات کشویی سامین و شیرآلات رفیع آغاز کرده است.

نوار تفلون پهن صورتی خمیری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.